2011.02.21.
16:49

Írta: arusl

Padma úr

2004 decemberében nagy cunami volt távol-keleten, a károk felmérése után Chuck Norris megígérte, hogy többet nem fogja a farmerjét az Indiai óceánban mosni. Tőkés László pedig megígérte Sri-Lanka budapesti konzuljának, hogy amennyiben tart egy előadást az országáról, akkor a KRE gyűjtést szervez a károsultaknak. A konzul persze jött is, én vártam 2005. május 10-én a város határán, hogy elkalauzoljam a szálláshelyére.

2004 decemberében nagy cunami volt távol-keleten, a károk felmérése után Chuck Norris megígérte, hogy többet nem fogja a farmerjét az Indiai óceánban mosni. Tőkés László pedig megígérte Sri-Lanka budapesti konzuljának, hogy amennyiben tart egy előadást az országáról, akkor a KRE gyűjtést szervez a károsultaknak. A konzul persze jött is, én vártam 2005. május 10-én a város határán, hogy elkalauzoljam a szálláshelyére.

Ahogy az lenni szokott, a magyarország felől érkezők nem tudják, hogy az itteni 11 óra az már náluk 12, így szépen dekkoltam és közben csiszolgattam az angol tudásomat magamban többször elismételve a dr. Padma Gannoruwa nevet. Meg is érkezett a konzul úr kicsi feleségével, aki magyar, és nagy meglepetésemre a dr. úr is remekül beszélt magyarul, hisz Pesten járt egyetemre és ott telepedett le. Elvittem őket a panzióba, másnap megvolt a vetítettképes előadás és mivel időközben a Temesközben lett árvíz, a konzul úr jelezte, hogy elmenne a helyszínre terepszemlét tartani. Megbeszéltük, hogy szerveznénk egy jótékonysági estet, ahol a bevételt a temesközi károsultaknak ajánlhatnánk fel, ahol ő lenne a fővédnök és sri-lankai ételeket szolgálnánk fel.

A temes vármegyei látogatásra május 21-én került sor, ő vezetette a 9-5-ös Saabját, James úrral voltunk a mitfárerek. Ótelekre Gazda István temesvári kollegám kalauzolt ki, és útközben vicceket meséltünk. Elkezdi Pista: mi a különbség a buzi meg a sebész között? Mi? - kérdi Padma. Hát hogy a sebész az erek között szelektál, a buzi meg a szelek között erektál. Röhög Pista, röhög Padma, Jamesszel feszengünk, majd megjegyzem Pistának: tudod Padma is orvos, és sebész. Erre Pista elpirul és azt mondja: de ez a vicc valójában érsebésszel van. Mire Padma: én is az vagyok, érsebész.

Hazafelé Aradon meglátogattuk a komámat, ahol igen finom hidegkúti körtepálinkát ittunk, s mivel van diplomáciai mentesség, ezért a sofőrünk is megízlelte, és mondá: igen jó.

Júniusra megszerveztük a jótékonysági estet, de az már más mese lesz.

Padma és James úrral

Szólj hozzá!

Címkék: nagyvárad arad temesvár

A bejegyzés trackback címe:

https://aruslaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr474290087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása