2015.06.01.
14:50

Írta: arusl

Közel a vég!

 

 

Drága barátaim! Kevin Mtfkr Nyasgem művész úr hatalmasat alkotott. Volt így ezzel már más is, de valahogy az ehhez hasonló alkotásokat elnyelték valamiképpen az Internet bugyrai és nem lett belőlük maradandó dolog.

Amikor végignéztem én is csak felsóhajtottam, mint a székely baka közelharc előtt: "Máriám, ne segélj, csak csodálkojz!" Drága jó embervilág, ide már nem kell segítség, maximum csodálkozni lehet, hogy egy ilyen förtelmes, semmitmondó, közhelyes, gügye, gyerekes, süket, ócska, helyesírási hibáktól hemzsegő videócska 1164 lájkot és 1242 megosztást kapott, illetve, hogy 43360-an megtekintették. 

Megnézésre senkinek nem ajánlom, de aki nagyon kíváncsi belepillanthat, de figyelmeztetek mindenkit hogy a nyugalom megzavarására alkalmas képsorok következnek. 

 

Vèlemèny ?? Milyen lett ? :)

Posted by Kevin Mtfkr on 2015. május 30.
Na, ugye nem kellett volna? Én szóltam! És csodálkozunk, hogy tele van a világ buta és érzelmileg sivár, együgyű emberekkel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aruslaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr737509350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása