Köszönöm a visszajelzéseket kedves barátim, biztassatok csak, mert akkor írok. Nos, az utóbbi időben ilyen-olyan táborok, meg strandi elfoglaltság miatt nem írtam. Szóval jegyzetelnem kell a tamponyokról. Igen. A hosszantartó, száraz érzést biztosító, anatómiailag tesztelt, bordás vattadugókról.
Köszönöm a visszajelzéseket kedves barátim, biztassatok csak, mert akkor írok. Nos, az utóbbi időben ilyen-olyan táborok, meg strandi elfoglaltság miatt nem írtam. Szóval jegyzetelnem kell a tamponyokról. Igen. A hosszantartó, száraz érzést biztosító, anatómiailag tesztelt, bordás vattadugókról.
Először is miért csak arisztokratákon tesztelik őket? Szeretem a kék színt, de a piros se kutya. Másodszor is, csodálom a fejlődést. Mindegyik generáció az előző sorozat nedvszívó képességének a többszörösére képes. Ha így megy ez a dolog, akkor a franc fog emésztőt szippantani, majd bedobok egyet a pöcegödörbe, aztán egy daruval kiemelem a kis kék madzagtól fogva és bedobom a kukába. Lesz nyögés szemétnapon. Bűz nem, mert azt magában tartja. Sőt, ajánlom a kormányok szíves figyelmébe, árvíz esetén ne mind homokzsákozzanak, meg csolnakázzanak és helikópáterezzenek, hanem szórjanak szét a legújabb OB-ből (orbánbiktor?) a töltések mentén, aztán csak sutty, hörp, glutty és kész, volt árvíz, nincs árvíz.
Beszéljünk az autókról. Euro V. norma. Szuper. Jön lassan a hatos. De mi lesz ha, előállítják az Euro 66.-os gázemissziós normáknak megfelelő motort? Beindítod egy poros, füstös, kormos őszi napon és hutty, máris ömlik ki az ózon, meg a zokszigén a kipufogón. Lesz kipufogógáz visszavezetés, de nem a motorba, hanem az utastérbe. Hadd szíjja a friss hegyi levegőt a soffér meg az utasok. Biobenzin lesz. Biodízel. Biogáz. Biovíz. Bioáram.
Magától fog parkolni. Ez semmi. Ezt már ma is tudja pár modell. Magától fog vezetni. Megmondja nemcsak, hogy hány kilométert lehet megtenni, és még mennyi van az olajcseréig, hanem, hogy hány kilométer van hátra az Észak-Erdélyi autópályából és még hány hordó olaj van a föld alatt. Ha fogytán az olaj a bolygónkon, kigyúl egy sárga kannás piktogram a műszerfalon és automatikusan átáll napelemes elektromos hajtásra. A nőcik nem kell többé bénázzanak (Y forduló 27 manőverből, hátraparkolás 31 nekifutásra, címre eltalálás, tankolás, tolatás 2 izzasztó méteren át), megteszi ezt helyettük a Windows 77 operációs rendszerrel ellátott szuperszámítógépes önjáró gépezet. Vasúti átkelés esetén, hirtelen motorleálláskor elég a CTRL-ALT-DEL billentyűtriót nyomkodni az érintőképernyős navigációs rendszeren. Ha nem indul újra a hajtómű, ott a reset gomb a kesztyűtartó mélyén. Ha akkor sem, majd a tűzoltók csak beindítják a rohamkocsijuk kabriógyártó hidraulikus lemezvágó ollócskáját.
Teflon-bőrülésük lesz. Nem fog beleragadni a tangabugyis anyós se. Sőt lesz bennük beépített ultra szárnyasbetét a nehéz napokra. Természetesen extra nedvszívó hatással. Csak nehogy nyitva hagyja egy szöszke pilóta a kocsiablakot (résnyire se!) egy gépi mosáskor. A betét kiszívná a mosómasinából az összes vizet, sampont meg viaszt. Lenne mit fizetni...